Fotka měsíce května

Když jsem tento blog zakládala, neměla jsem původně v plánu tuto anketu zařazovat. Teď jsem ráda, že ji tu mám, protože v současném době novinkového ticha se tu aspoň něco objeví. Říkala jsem si, že po photoshootu bych ráda do ankety vybrala fotky z jiné kategorie. Nemohla jsem se dlouho rozhodnout, až nakonec padla volba na fotky z UNHCR, konkrétně z roku 2002 z návštěvy uprchlického tábora v Kakumě v Keni. V minulé anketě jste odhlasovali jako vítěznou fotku Angelinu v růžových šatech, která vznikla jako selfie jejího autora. (Pro větší náhled klikněte na fotku. Hlasujte v anketě pod fotkami.)

    




Hlasování skončilo

3 komentáře:

  1. Moc děkuji za spřátelení, mám radost :) Akorát nebudu ne best-actresses, ale na tomto blogu, nejde se mi tam přihlásit, a když jsem jim psala na podporu, tak mi psali, že oni sami neví, čím to je, takže jsem nechtěla čekat tolik dní na to, jestli to vůbec půjde, sice mě to mrzí kvůli adrese, ale co se dá dělat :) Tak snad nevadí :)

    A v anketě jsem musela dát hlas 2 fotce :) Ta se mi zalíbila na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  2. Meno Richard ale aj Andrew by bolo dosť pekne a také presne do rodiny kráľovskej. No Louis ja proste neviem čo si mám o ňom myslieť lebo sa mi vôbec nehodí do kráľovskej rodiny a znie inak jak sa píše a proste také veci no... plus ja som s nim absolútne nepočítala lebo ho už ma George v mene. Ja som vtedy najskôr staviala na meno Philip a keď som videla malinkého tak som tam videla Jamesa ale proste no. Asi si na to budem musieť žiaľ nejak zvyknúť.

    No a fotku v ankeet som vybrala číslo 2 lebo tam proste Angline vyzerala najkrajšie a ten úsmev zbožňuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi jaké téma jsi pro toto POTM vybrala a taky jsi zvolila moc pěkné fotky :) Já nakonec hlasovala pro to úžasnou úsměvnou dvojku :)

    OdpovědětVymazat